Metodikos

Naujų darbuotojų paieška ar turimo personalo, vadovų vertinimas – laikui imlūs procesai, neretai galintys tapti ir savotišku iššūkiu. Tačiau mes formuojame novatorišką požiūrį į personalo valdymą, todėl naujausias personalo vertinimo metodikas, palengvinančias šiuos procesus siūlome ir savo klientams. ProfileXT, Sales CheckPoint, Customer Service Profile, CheckPoint 360 ir išskirtinai tik „Contactus“ specialistų taikomas „Darbuotojų pasitenkinimo darbu ir įmone tyrimas“ padės Jums tikslingai išsirinkti, valdyti, ugdyti bei motyvuoti įmonės darbuotojus.

ProfileXT

Vertinimas patikslins, ar būsimojo darbuotojo interesai neprieštarauja įmonės kultūrai bei siekiams, padės įvertinti asmenines jo savybes, mąstymo įgūdžius ir potencialias galimybes konkrečiai pareigybei atlikti. Išsamios ataskaitos suteikia objektyvių duomenų, būtinų rengiant žmogiškųjų išteklių strategiją, įgyvendinant talentų valdymo, karjeros planavimo ar reorganizacijos programas.

CheckPoint 360

Atliekamas grįžtamojo ryšio iš pavaldinių, kolegų ir tiesioginio vadovo pagalba, jo metu nustatant vadovų stiprybes bei silpnybes. Išsamios ir iliustruotos ataskaitos bei schemos padeda vadovams skaityti, suprasti ir efektyviai panaudoti duomenis asmeniniam tobulėjimui, o įmonei kryptingai ugdyti vadovaujančią komandą.

Sales CheckPoint

Įrankis padeda pardavimų vadovams identifikuoti pardavimų specialistų įgūdžius, lūkesčius ir, nustačius tobulintinas sritis, padidinti pardavimus bei pasiekti užsibrėžtus tikslus.

Customer Service Profile

Suteikia galimybę objektyviai įvertinti kandidato asmenines savybes, motyvaciją ir galimybes dirbti klientų aptarnavimo srityje. CSP padeda priimti geresnius įdarbinimo, paaukštinimo bei kitus personalo sprendimus ir tinka įvairiems rinkos sektoriams, pradedant sveikatos apsauga, finansinėmis paslaugomis, baigiant mažmenine prekyba ir viešbučiais/restoranais.

Darbuotojų pasitenkinimo darbu ir įmone tyrimas

Padės Jums tikslingai ugdyti, motyvuoti įmonės darbuotojus ir ne tik išsiaiškinti problemas, bet ir jas išspręsti. Tyrimo rezultatai atskleidžia ir kokios pagrindinės priežastys galėtų lemti darbuotojų apsisprendimą toliau likti dirbti įmonėje ar iš jos išeiti bei kokie faktoriai labiausiai pagerintų darbo atlikimą, todėl jis naudingas siekiant pagerinti darbo našumą ir norint išvengti personalo kaitos. padės Jums tikslingai išsirinkti (išsirinkti nepadeda), ugdyti, motyvuoti įmonės darbuotojus, bei išsiaiškinti problemas ir jas, po to, išspręsti.

Užpildykite trumpą klausimyną ir „Contactus“ specialistai rekomenduos Jums naudingiausią ir lūkesčius atitinkančią metodiką!

Pildyti

„Contactus“ specialistai padės išsirinkti Jums reikiamus vertinimo būdus, visuomet pateiks daugiau informacijos ir atsakys į rūpimus klausimus, todėl susisiekime nedelsiant!